fbpx


Po ponad dwóch latach od premiery teledysk do  i “We Do not Talk Anymore” Chrliego Putha i Seleny Gomez przekroczył 2 miliardy wyświetleń na YouTube! Premiera wideo odbyła się 2 sierpnia 2016 roku, a piosenka była grana w wielu rozgłośniach na całym świecie! 

Duet był trzecim singlem z debiutanckiego albumu Putha z 2016 “Nine Track Mind”. Oficjalny teledysk został wydany w sierpniu 2016 r. Współpraca artysty z Seleną Gomez opłaciła się na tyle, że już po dwóch latach teledysk uzyskał tak dużą liczbę wyświetleń! Lepszego prezentu na święta Charlie na pewno nie mógł sobie życzyć. 

Wyreżyserowany przez Phila Pinto film podąża za Puth i jego byłą miłością poprzez ekran podzielony na dwie części ich osobnego życia w Nowym Jorku. Oboje wydają się zachwyceni, gdy chodzą na koncerty, imprezy i udają się na randki, ale w nocy nie mogą się powstrzymać od przejrzenia uroczych starych zdjęć. Chociaż może to być straszny pomysł dla tych, którzy próbują zapomnieć o dawnym związku, ci dwaj dawni kochankowie nie mogą zdobyć się na odwagę, by dotrzeć do siebie nawzajem, co może ostatecznie oznaczać, że pewne rzeczy powinny pozostać niewypowiedziane.

Inni członkowie 2 miliardowego klubu YouTube to Shakira “Waka Waka” i “This Is What Came For” Calvina Harrisa z Rihanną. Najczęściej oglądanym filmem na YouTube pozostaje “Despacito” Luisa Fonsiego z udziałem Tata Yankee, który zbliża się do 6 miliardów marek.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X