fbpx


Rihanna kontynuuje swoją podróż jako potężna marka modowa, a obecnie nawiązała współpracę z LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Podobno piosenkarka i dom mody odbyli “tajne rozmowy”, aby stworzyć luksusowy dom pod imieniem gwiazdy.

Link-up to pierwsza marka od 1987 roku, którą legenda branży modowej Bernard Arnault rozpoczęła od zera. Wydaje się, że RiRi ostatnio podobnie zrobiła z jednym z jej produktów, wychodząc na rynek z mega-okularami przeciwsłonecznymi z napisem “Fenty” na skroniach.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Rihanna partied in NYC on Jan 14 wearing: ▪️ mystery sunglasses with the "FENTY" logo ▪ @vetements_official Spring 2015 blazer (sold out) ▪ @maisonmargiela mesh bodysuit ($480) ▪ @citizensofhumanity "Avedon" skinny jeans ($198) ▪ @savagexfenty mesh and lace bra ($54) ▪ @dior "DiorAddict Lockbox" bag (from €3,400) ▪ @balenciaga "Knife" ankle boots ($1,290) ▪ @jacquieaiche x @mrbrainwash "Life is Beautiful" necklace (price upon request) ▪ @jacquieaiche custom emerald necklace (similar pictured) ▪️ @jacquieaiche emerald crescent necklace ($7,750) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🛍 Shop available pieces on the blog [link in bio] 📸 via @papculture – #rihanna #vetements #maisonmargiela #margiela #citizensofhumanity #savagexfenty #savagex #dior #balenciaga #jacquieaiche #mrbrainwash #jaxbrainwash

Post udostępniony przez Haus of Rihanna (@hausofrihanna)

Według WWD linia będzie zawierała “gotową do noszenia galanterię skórzaną i akcesoria oraz mogłaby być wydana razem z dziewiątym albumem artystki, który miałby się pojawić w tym roku”. Rihanna i LVMH jeszcze nie potwierdzili oficjalnie współpracy.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X