fbpx


Selena Gomez otworzyła się na Elle.com i zdradziła informacje na temat pewności siebie i siły w nowym wywiadzie oraz sesji zdjęciowej dla kampanii sportowej Strong Girl SGxPUMA. Piosenkarka niedawno przechodziła załamanie nerwowe, a teraz odzyskaną siłę i wiarę w siebie chce przekazać kolejnym osobom. Jej motto jest proste: czuj się dobrze z tym, co masz!

“Myślę, że ważne jest, aby dziewczęta widziały siłę we wszystkim, zarówno w swojej tożsamości, jak i duszy” – powiedziała Gomez . “A aktualnie zbyt łatwo wiele wkładasz w media społecznościowe czy szkołę i relacje. I myślę, że to ważne – chcę przypomnieć dziewczynom, że są silne właśnie takie, jak są.”

Foto: mat. pras. Puma

Marka Gomez zawiera slogany typu “Strong inside and out” – a że 26-letnia piosenkarka jest nastawiona na dobry wygląd ciała, zachęcające słowa pasują. Selena chce, żeby fani czuli się dobrze w tym, co mają na sobie i nie sądzi, że wygodne ubranie musi być noszone tylko na siłownię. Powiedziała, że ​​kombinezon z jej kolekcji jest rodzajem kawałka materiału, który sparowałaby równie dobrze na siłowni, jak i w połączaniu z białymi trampkami w restauracji.

Foto: mat. pras. Puma

Podczas gdy jej inspiracja do stworzenia odzieży z Pumą pochodzi z całego świata, sama artystka nie spieszy się z zaprojektowaniem własnej linii. Jest zadowolona ze swoich partnerstw i skupia się na kobietach, które czują się silne w swoich modowych wyborach. Całą rozmowę z piosenkarką znajdziecie tutaj! 

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X