fbpx


To, że Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz wiadomo od dawna. Artysta uwielbia go do tego stopnia, że nie ukrywa się przed swoją miłością do produktu, a jego zdjęcia z butelką Heinz nie raz i nie dwa widzieliśmy na social mediach piosenkarza. Firma postanowiła mu się odwdzięczyć!



Ed Sheeran wystąpił wcześniej w reklamie Heinz, którą zresztą sam wymyślił. Pomysł opierał się na jego osobistym doświadczeniu: wchodzi do eleganckiej restauracji, dostaje wykwintne danie, jednak czegoś mu w nim brakuje… Wtedy wyciąga butelkę ketchupu, a wszyscy łącznie z kelnerem i kucharzem są w ogromnym szoku. Spot z humorem, czyli idealnie pasujący do 28-letniego artysty.



To nie wszystko! Ed ma na swoim ciele wiele tatuaży, ale czy widzieliście na jego ramieniu ten związany z ketchupem Heinz? “Z okazji 150. urodzin chcieliśmy odwdzięczyć się naszemu największemu fanowi, umieszczając słynny tatuaż Eda na naszej szklanej butelce, tworząc edycję “Ed Sheeran x Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition” – powiedział przedstawiciel firmy.

Foto: Pinterest



Na Instagramie Ed Sheeran wstawił zdjęcie z nową butelką i napisał, że fundusze zebrane ze sprzedaży zostaną przekazane dziecięcemu hospicjum we Wschodniej Anglii oraz organizacji Rise Against Hunger, która między innymi zajmuje się rozdawaniem żywności najbardziej potrzebującym. Piękny gest, prawda? 🙂


Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X