fbpx


Jutro o godzinie 13 rusza sprzedaż biletów na przyszłoroczną, zimową edycję Young Stars Camp. W związku z tym, przygotowaliśmy dla Was odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania. 

• JAK DOKONAĆ REZERWACJI MIEJSCA? 
Rezerwacja miejsc na Young Stars Camp odbywa się tylko i wyłącznie poprzez stronę internetową www.camp.youngstars.pl
Nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej lub mailowej. 

• CZY MOŻNA WCZEŚNIEJ ZAPISAĆ DZIECKO NA OBÓZ? 
Sprzedaż miejsc na Young Stars Camp startuje 19.09.2018 o godz. 13:00. Nie ma możliwości zarezerwowania miejsca przed wyznaczoną godziną i datą sprzedaży miejsc. Wszyscy mają równe szanse. 

 • GDZIE NA STRONIE MOGĘ DOKONAĆ REZERWACJI? 
W zakładce TURNUSY przy każdym terminie pojawią się przyciski z napisem ZAREZERWUJ. Należy wybrać turnus a następnie pojawi się FORMULARZ REZERWACYJNY.

•JAKIE INFORMACJE NALEŻY PODAĆ W FORMULARZU? 
W formularzu należy wypełnić DANE OSOBOWE i KONTAKTOWA prawnego opiekuna oraz podopiecznego. Prosimy o podanie prawdziwego wieku dziecka (a nie zaznaczania np. 2018, ponieważ taką osobę nie obejmie ubezpieczenie) oraz płci dziecka jak również wybranie FORMY DOJAZDU i zaznaczeniu Z KIM dziecko chciałoby być w pokoju. 

•CZY UDAŁO MI SIĘ ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE? 
Otrzymanie MAILA z potwierdzeniem rezerwacji oraz z linkiem do UMOWY i DANYCH DO PRZELEWU ZALICZKI jest równoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji miejsca. Natomiast po wpłaceniu zaliczki rezerwację uznaje się za ostatecznie potwierdzoną. 

•ILE WYNOSI ZALICZKA, DO KIEDY NALEŻY JĄ ZAPŁACIĆ? 
Zaliczka to 30% wysokości pełnej kwoty płatna do 3 dni po dokonaniu rezerwacji i po jej przelaniu uważa się rezerwacje za ostatecznie potwierdzoną. 
Pozostała część kwoty wpłacona musi zostać maksymalnie 30 dni przed rozpoczęciem turnusu. 

•PROBLEMY ZE STRONĄ I JEJ ZAŁADOWANIEM 
Nauczeni doświadczeniem z minionych lat przenieśliśmy stronę na inne serwery i tak jak co roku, szczerze sobie życzymy, aby proces rezerwacji przebiegał bez komplikacji. Jednak jeśli strona nie ładuje się i wyskakuje jakiś błąd prosimy poczekać kilka minut niżeli odświeżać ją co kilka sekund ponieważ przeciąża to stronę i prosimy o cierpliwość.
•CZY OSOBY Z LISTY REZERWOWEJ RÓWNIEŻ DOSTAJĄ POTWIERDZENIA MAILOWE? 
TAK. Osoby, które nie zdążyły zapisać się na obóz dostają maila z informacją o zapisaniu na listę rezerwową. (Prosimy nie wysyłać maili z zapytaniem o numer na liście rezerwowej, bo pomimo szczerych chęci, nie jesteśmy w stanie odpisywać na wszystkie wiadomości. Pierwszeństwo mają osoby, które pozytywnie dokonały rezerwację.) 

• JAKIE SZANSE MAM DOSTAĆ SIĘ Z LISTY REZERWOWEJ NA OBÓZ? 
Każdy turnus liczy 85 osób, w sytuacji kiedy na dany turnus wyczerpane zostaną wszystkie miejsca, organizator uruchamia listę rezerwową. Jeżeli wcześniej zapisana osoba nie opłaci na czas pierwszej raty, pierwsza osoba z listy rezerwowej jest powiadamiana o przyznaniu miejsca na Young Stars Camp i ma 3 dni na opłacenie pierwszej raty.  

W przypadku EDYCJI ZIMOWEJ, jeśli ktoś nie opłaci rezerwacji na czas lista rezerwowa zostanie uruchomiona we WTOREK.   O możliwości zapisu na obóz będziemy informować indywidualnie drogą mailową (na adres podany w formularzu rezerwacyjnym) wg kolejności złożonych rezerwacji.    

• FAKTURY 
Klient ma prawo wystąpić o wystawienie faktury w terminie do 30 dni po ukończonym turnusie obozu Young Stars Camp. Prosimy  przesłanie osobnego maila z prośbą o wystawienie FV wraz z danymi, na które powinna zostać wystawiona. Jeśli przy rezerwacji zostanie tylko złożona prośba o FV to zostanie ona wystawiona na dane z rezerwacji. 

• KWESTIONARIUSZ, POTRZEBNE DOKUMENTY? 
W trakcie procesu rezerwacji dostaną Państwo umowę oraz kartę kolonijną do wypełnienia oraz odesłania na adres mailowy biura. Ponadto do Państwa wglądu udostępniamy Warunki uczestnictwa, Regulamin Campu oraz Szczegóły 
Ubezpieczenia. 

• OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA WYPOCZYNKU DLA GMINY LUB ZAKŁADU PRACY 
Nasza firma wystawia potrzebne oświadczenia, mamy również gotowe druki. Prosimy o przesłanie maila w celu podesłania potrzebnego dokumentu dla danych organów. 

• DUBLOWANIE PRZESYŁANYCH UMÓW 
Preferowaną formą otrzymywania wypełnionych dokumenów jest droga elektroniczna (SKAN a nie zdjęcie!) na maila camp@youngstars.pl. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy drogę pocztową – Poczta Polska na adres Biura. Prosimy nie dublować dokumentów – wysyłając jednocześnie pocztą i drogą elektroniczną.
Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X