fbpx


Jak wynika ze wstępnych doniesień Nielsen Music, przebojowy film „Captain Marvel” pobudził większe zyski, niż to się wydawało na początku. Wyniki oglądalności ciągle rosną, ale nowa bohaterka Marvel Studios sprawiła także, że stare hity muzyczne zaczęto znów pobierać w platformach streamingowych.

Łącznie 13 popowych, rockowych i rapowych kawałków zawartych w filmie zebrało 464-procentowy wzrost sprzedaży w USA w ciągu ostatnich czterech dni kończących (film, w którym wystąpiła Brie Larson w roli tytułowej, w kinach zadebiutował wieczorem 7 Marca).

Utwory – w tym „Celebrity Skin” Hole i „Connection” Elastica – sprzedały łącznie 9000 pobrań (w porównaniu do 2000 sprzedanych w ciągu czterech dni do 6 marca). Również w podsumowaniach magazynu Billboard „Please Mr. Postman” Marvelette’a (w wykonaniu Samuela L. Jacksona w scenie, gdzie bohater Nick Fury śpiewa kawałek utworu) również zdobywa coraz więcej odsłuchań.

Do największych zdobywców należą „Celebrity Skin”, który podskoczył o aż 2222% sprzedaży i do prawie 2000 pobranych egzemplarzy. Trzy inne piosenki, które pojawiły się w filmie, sprzedały się nieco ponad 1000 pobrań w ciągu czterech dni kończących się 10 marca: „Come As You Are” Nirvany (wzrost o 371%), „Just a Girl” No Doubt (o 720%) i Garbage’s „Only Happy When It Rains” (wzrost o 1 355%).

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X