fbpx


Włoski gigant modowy jest wyłącznym dostawcą wysokiej klasy akcesoriów i odzieży do nowej aplikacji firmy Genies Inc. znajdującej się w Los Angeles. Zdaniem twórców świat idzie coraz bardziej na przód, a tworzenie reklam w telewizji czy prasie jest już przestarzałe. By dotrzeć do nowych odbiorców, powstał pomysł, aby użytkownicy aplikacji mogli tworzyć swoje awatary i ubierać je w ubrania od Gucci.

Źródło: mat pras. Genies

Rozpoczęty 19 listopada program przy wsparciu finansowym od Shawna Mendesa, 50 Centa i Carmelo Anthony’ego to aplikacja Genies, która obsługuje czat wśród grupy docelowej od 16 do 23 lat. Użytkownicy mogą wybierać i tworzyć swoje emoji spośród ponad miliona kombinacji kolorów skóry, koloru oczu, włosów, odzieży, biżuterii i obuwia, aby wyposażyć swoje awatary.

Źródło: mat pras. Genies

Oprócz testowania, czy luksusowe marki modowe mogą się dobrze rozwijać w świecie wirtualnym, działanie aplikacji Genies oparte jest na sztucznej inteligencji, która konkurować ma z popularną aplikacją Bitmoji firmy Snap Inc. Co więcej, Genies w zabawę wciągnęło Gucci, aby nadać wysoką rangę projektowi. „Jeśli myślisz o 10 latach wstecz, sposób, w jaki reklamowały się marki luksusowe, to przede wszystkim kampanie prasowe, które powstały sezonowo” – powiedział Robert Triefus, wiceprezes i dyrektor ds. Marketingu w Gucci. „Dzisiaj narracja, którą opowiadamy w Gucci i społecznościach, z którymi się przenikamy, jest w istocie napędzana technologią cyfrową”.

Źródło: mat pras. Genies

Umowa z Gucci to pierwszy globalny kontrakt reklamowy firmy Genies, który również jest najnowszym eksperymentem z użyciem emoji w świecie mody. W ubiegłym roku Chanel wprowadził na rynek różowe cukierki o ozdobnych logo C. Versace i Comme des Garcons stworzyli również emoji, które pasują do estetyki ich marki. Na początku tego roku, we współpracy z londyńskim artystą Unskilled Worker, Gucci wyreżyserował animojis (funkcja na iPhonach, która pozwala na stworzenie filmiku z emoji, która porusza zgodnie z ruchami naszej twarzy) zainspirowany przez dyrektora kreatywnego Alessandro Michele’a, ubranego w zielono-czerwone obroże marki. 

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

X